Protestantse Gemeente Holwert

Kindernevendienst

Nieuws van de kindernevendienst

We hebben elke 1’e zondag van de maand kindernevendienst. De kindernevendienst zal zoals gewoonlijk tijdens de kerkdienst plaatsvinden, maar de kinderen verlaten al eerder de kerk waardoor er meer tijd is tijdens de kindernevendienst.We gaan elke zondag een nieuw onderwerp / thema / bijbelverhaal behandelen en natuurlijk ook weer creatief aan de slag. We hopen op deze manier de kinderen iets mee te geven van het geloof, de kerk en van God. Alle kinderen vanaf ongeveer 4 jaar tot groep 8 zijn van harte welkom.We hopen jullie elke 1’e zondag van de maand te verwelkomen!

Antje Hiddema & Nynke Wijma

Uitgelicht:

Startsnein sept 2024
Wy binne wer los en binne mei-elkoar op in moaie manier begon.
Klik op de foto om it hiele album te besjen.

Afscheid da Hilde Graafland
Klik op de foto om het hele album te bekijken.

Peaske 2024
Klik op de foto om het hele album te bekijken.

We bedanken Arend Castelein (en Jellie) er voor dat hij 25 jaar lang geregeld heeft dat er iedere zondag een voorganger en organist bij ons in de kerkdienst is geweest.

Kerstfeest 2023
Klik op de foto voor meer foto's

Bloemschikking laatste zondag van het kerkelijk jaar.
Klik op de foto voor de uitleg

We bedanken Siem Vellinga voor het verzorgen van de ledenadministratie van de kerk.
48 jaar lang!
Nogmaals bedankt!